قوانین و مقررات سایت

شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات بیمه لرنینگ
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی مدرسه بیمه به‌دقت مطالعه کنید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت بیمه لرنینگ هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری، دوره‌های آموزشی حضوری و غیرحضوری بیمه لرنینگ و سایر خدمات ارائه‌شده توسط بیمه لرنینگ به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات بیمه لرنینگ است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین بیمه لرنینگ از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‌شود.

قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های بیمه لرنینگ منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. درصورتی‌که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های بیمه لرنینگ تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به‌روزرسانی می‌شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام یا فرم اطلاعات خریدار درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات بیمه لرنینگ اقدام کند.
همچنین ازآنجاکه بیمه لرنینگ یک وب‌سایت فرهنگی آموزشی است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف‌کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

محصولات (دوره‌های آموزشی، کالاهای فرهنگی و سایر خدمات) ارائه‌شده در وب‌سایت، یا توسط بیمه لرنینگ یا از شرکت‌های دیگر تهیه‌شده است.

ارتباطات الکترونیکی
هنگامی‌که شما از سرویس‌‏ها و خدمات بیمه لرنینگ استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به ما ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود و درصورتی‌که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که بیمه لرنینگ به‌صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تائید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آن‌ها صورت می‌گیرد.
جهت اطلاع‌رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد بیمه لرنینگ برای اعضای وب‌سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. درصورتی‌که کاربران تمایل به دریافت این‌گونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه را در پروفایل خود لغو کنید برای لغو دریافت پیامک کافی است عبارت کنسل را به شماره ای که از آن پیامک دریافت کردید ارسال کنید.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی
بیمه لرنینگ به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‌کند.
بیمه لرنینگ متعهد می‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، فنّاوری موردنیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. درواقع با استفاده از این سایت ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات بیمه لرنینگ ، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولیدشده توسط مدرسه بیمه جزئی از اموال بیمه لرنینگ محسوب می‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار بیمه لرنینگ است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای ما محفوظ می‏‌دارد.

علاوه بر این، اسکریپت‌ها و اسامی خدمات قابل‌ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجادشده توسط بیمه لرنینگ و علائم تجاری ثبت‌شده نیز در انحصار بیمه لرنینگ است و هرگونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هرگونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت بیمه لرنینگ و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هرگونه استفاده از داده‌کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع‌آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به‌صراحت برای بیمه لرنینگ محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات بیمه لرنینگ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.
تنها مرجع رسمی مورد تائید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.bimehlearning.com است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه یا تماس تلفنی یا پیامکی از طرف آدرس‏‌های رسمی و تائید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب‌سایت بیمه لرنینگ هیچ‌گونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.bimehlearning.com ندارد و هیچ‌گاه با این روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکرشده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش
– فاکتور فروش کالا یا خدمات به‌صورت آنلاین به ایمیلی که کاربر (خریدار) هنگام عملیات پرداخت در سایت ثبت می‌کند ارسال می‌شود و کاربر وظیفه دارد ایمیل صحیح خود را در بخش مربوطه به‌دقت درج کند در غیر این صورت مسئولیت عدم ارسال فاکتور به عهده شخص کاربر می‌باشد.
– سفارش‌هایی که دارای حداقل یک کالا باشند و تا ساعت ۱۶ هر روز کاری نهایی شوند، حداقل ۱ روز بعد (طبق زمان تحویل اعلام‌شده در سایت) در تهران و شهرستان‌ها، ارسال خواهند شد در تهران با هماهنگی تلفنی امکان ارسال محصولات با پیک موتوری وجود دارد و هزینه آن (هر نوع محصول حتی پست رایگان) به عهده شخص خریدار می‌باشد.
– در شرایط خاص مثل فروش ویژه، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و مدرسه بیمه مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش گیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.
– خدمات پس ‌از‌ فروش مدرسه بیمه تنها درصورتی‌که درخواست مشتری مبنی بر بازگرداندن فیلم‌های آموزشی را می‌پذیرد که برچسب هولوگرام که روی کالا نصب‌شده است، سالم باشد.
– کاربر (خریدار) موظف است برای اعلام انصراف از دوره‌های آموزشی (حضوری و غیرحضوری) که ثبت‌نام کرده حداکثر تا ۴۸ ساعت قبل از تاریخ برگزاری کلاس انصراف خود را کتباً اعلام نماید، ازآنجاکه ظرفیت برگزاری دوره‌ها محدود می‌باشد و هماهنگی‌ها و هزینه‌های دوره برحسب تعداد شرکت‌کنندگان محاسبه و تسویه می‌شود درصورتی‌که در روز برگزاری یا بعد از تاریخ برگزاری مشتری اعلام انصراف نماید ۵۰ درصد از وجه به‌عنوان هزینه‌های ثابت کسر و الباقی به‌حساب یا کارت شخص پرداخت‌کننده وجه واریز می‌شود.

– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج‌شنبه هر هفته، به‌استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت‌شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. بیمه لرنینگ به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش گذاری می‌‏دهد.
– کلیه سفارش‌‏های ثبت‌شده در سایت بیمه لرنینگ به‌وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و ‌فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. بیمه لرنینگ همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت‌شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. باوجوداین، درصورتی‌که موجودی محصولی در بیمه لرنینگ به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای ما محفوظ است و یا مشتری می‌تواند به‌جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت‌شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به‌حساب مشتری واریز خواهد شد.
–بیمه لرنینگ مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت‌شده قبل از توقف سفارش گیری، پردازش و ارسال می‌شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای ما محفوظ است.
– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت بیمه لرنینگ، حق بلااثر نمودن سفارش و خرید انجام‌شده توسط مشتری، برای بیمه لرنینگ محفوظ است. بیمه لرنینگ در اسرع وقت وجوه دریافتی را به‌حساب اعلام‌شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایتب بیمه لرنینگ می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
– کاربران باید هنگام سفارش کالای موردنظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به‌طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل‌پیگیری و تحویل نخواهد بود؛ بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به‌منزله مورد تائید بودن صحت آن‌ها است و درصورتی‌که این موارد به‌صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، بیمه لرنینگ جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت‌شده باشد، تحویل‌گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
– با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به‌هیچ‌عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن ازجمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادرشده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد؛ بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مسئله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور به نام حقوقی برای آن‌ها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با واردکردن مشخصات سازمان موردنظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند.
همچنین آدرسی که خریدار به‌عنوان آدرس تحویل‌گیرنده ثبت یا انتخاب می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست‌کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چراکه تغییر آدرس درج‌شده روی فاکتور پس از پردازش و تائید سفارش، امکان‌پذیر نخواهد بود.
– تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی‌نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
– در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد، ازنظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
– درصورتی‌که امکان ثبت‌نام یا خرید آنلاین برای کاربر وجود نداشته باشد کاربر می‌تواند از طریق واریز به شماره کارت‌های بانکی اعلام‌شده و تماس با تلفن بیمه لرنینگ اقدام به خرید یا ثبت‌نام کند.
– لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ‌گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر ازجمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده‌شده به سبد خرید اعمال خواهد شد؛ بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به‌ویژه درباره کالاهای ارائه‌شده تحت عنوان پیشنهاد ویژه که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان‌ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کد سبد خرید (dkc) سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که بیمه لرنینگ هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رهاشده است، ندارد.
خسارت در هنگام حمل‌ونقل
بیمه لرنینگ همواره نهایت تلاش خود را می‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها درنهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل‌ونقل معتبر یا اداره پست و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع‌رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل‌ونقل است و بیمه لرنینگ در این مورد هیچ مسئولیتی ندارد.
در صورت وجود اشکال در محصول خریدار می‌بایست در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش مدرسه بیمه اطلاع دهد و هماهنگی‌های لازم را در جهت رفع مشکل انجام دهد.

© کلیه محتویات سایت بیمه لرنینگ شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت بیمه لرنینگ تعلق دارد، درج مقالات و اخبار سایت با ذکر منبع بالامانع است.
سیاست قیمت‌گذاری.

لطفاً در صورت مشاهده هرگونه تخلفی ازاین‌دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی بیمه لرنینگ اطلاع دهید.

قوه قهریه
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل‌اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه،بیمه لرنینگ هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد.
بیمه لرنینگ خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفاً در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکرشده (در بخش تماس با ما) با ما در میان بگذارید.